Wednesday, April 27, 2011

Udsigt indefra

Jeg vil finde ud af
hvad det er som får dig til at elske mig som du gør
dag efter dag

Jeg vil kravle ind i dig
helt ind
ligge der og fordybe mig i dine tanker og dit sind
Jeg kan ikke få nok af det knus du fanger mig i
jeg skal ind i dig
inden i

Jeg vil vikle trådende ud af dit tankespind
opstået af alt og ingenting
Ligge det som et kort foran mig og tyde det
så derfor må du lukke mig ind så jeg kan se

Varmen omringer mig og jeg sveder
Du trækker vejret for mig og jeg mærker det hele overopheder
Du puster mig i hovedet med det luft du inhalerer
Pladsen er trang
badetiden er forbi
jeg kan ikke mere

Jeg gør mig fri af dit favntag
og vi smiler til hinanden i lyde af velbehag
Jeg kysser dit hjerte og mærker at det banker
ser ind i dine øjne og kan ikke lade være med at tænke
om du er lige så ramt som jeg er
og har lige så absurde tanker

No comments: